Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłoń

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Jabłoń - UNIEWAŻNIONY

Data ogłoszenia
2017-09-27
Termin składania ofert
2017-10-13 10:00
Treść

 

ZAWIADOMIENIE

 

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

             Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 oraz pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579)  Zamawiający informuje, że postępowanie przetargowe na dla wszystkich Części przedmiotowego zadania zostaje unieważnione.

 

            Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na poszczególne cześci zadania kształtuje się następująco:

 

  Część I  -     837 580,04 zł

 

 Część II – 1 366 813,64 zł

 

 Część III –   696 647,64 zł

 

 Cena oferty najkorzystniejszej, która zdobyła najwyższą ilość punktów w obowiązujących kryteriach oceny ofert opiewa na kwotę:

 

 Część I  -     1 178 743,94 zł

 

 Część II –   2 035 455,38 zł

 

 Część III –  1 223 246,00 zł

 

             W zawiązku z faktem, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania, postępowanie zostaje unieważnione.

 

WÓJT GMINY JABŁOŃ

DARIUSZ ŁOBEJKO

 

 

 

 


 

13.10.2017r.

 Informuję, że do terminu składania ofert, tj. 13.10.2017r. do godz. 10:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 4 oferty, z czego trzech Wykonawców złozyło oferty na trzy Części, i jeden Wykonawca złożył oferty na dwie części (Cześć II i Cżęść III).

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych Części zamówienia wynosi:

Część I  -     837 580,04 zł

Część II – 1 366 813,64 zł

Część III –   696 647,64 zł

 UWAGA!!!!

Przypominam, iż Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, zamieszczonej powyżej, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wójt Gminy

Dariusz Łobejko

 

 

 


 

10.10.2017r.

 

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

             Zamawiający – Gmina Jabłoń z siedzibą w Jabłoniu przy ul. A. Zamoyskiego 27, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwanej dalej „ustawą Pzp”, wyjaśnia
i uzupełnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego następujące informacje:

 

 Pyt. 1. Czy Zamawiający dopuszcza zamianę ślusarki stalowej profilowej w miejscowości Kolano (drzwi) na aluminiową (rozwiązanie równoważne, tańsze, nie ma problemów
z korozją)?

 Odp. Zamawiający dopuszcza zamianę ślusarki stalowej profilowej w miejscowości Kolano (drzwi) na aluminiową.

 

Pyt. 2. Czy Zamawiający dopuszcza standardowy montaż stolarki (w warstwie muru na pianę i taśmy paraizolacyjne, paraprzepuszczalne) w miejscowościach Kolano, Paszenki, Gęś, Jabłoń Szkoła, Dawidy? Zaprojektowano montaż na konsolach w warstwie docieplenia. Montaż taki w budynku istniejącym jest trudny do zrealizowania oraz bardzo kosztowny (koszt samego montażu przekracza wartość stolarki). W budynku ściany również nie są przystosowane do montażu konsoli.

 Odp. Zamawiający dopuszcza standardowy montaż stolarki (w warstwie muru na pianę
i taśmy paraizolacyjne, paraprzepuszczalne) w miejscowościach Kolano, Paszenki, Gęś, Jabłoń Szkoła, Dawidy.

 

WÓJT GMINY

DARIUSZ ŁOBEJKO


 

06.10.2017r.

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Zamawiający – Gmina Jabłoń z siedzibą w Jabłoniu przy ul. A. Zamoyskiego 27, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwanej dalej „ustawą Pzp”, wyjaśnia i uzupełnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego następujące informacje:

 

Pyt. 1.

Wg projektu na termomodernizację Placówki powinna być wymieniana stolarka lecz w projekcie nie ma zestawienia. Proszę o załączenie pliku pomocnego w wycenie w/w stolarki

 

Odp.

Zamawiający w Zał. nr 11 k do SIWZ i Zał. nr 11 l do SIWZ, zamieszcza odpowiednio zestawienie stolarki okiennej (zał. nr 11 k) i zestawienie stolarki drzwiowej (zał. nr 11 l) dla zadania "Termomodernizacja Zespołu Placówek Oświatowych w Jabłoniu".

 

Wójt Gminy Jabłoń

Dariusz Łobejko

 


 

ZMIANA TREŚCI SIWZ

Zamawiający – Gmina Jabłoń z siedzibą w Jabłoniu przy ul. A. Zamoyskiego 27, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwanej dalej „ustawą Pzp”, zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego następujące informacje:

 W Rozdziale 5 SIWZ  - WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU wprowadza się:

 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:

b) Zdolności zawodowej – dla każdej części:

 - Kierownik Budowy – Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych (1 osoba) – wymagania:

Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanejwydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.)  oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.

             W tekście pojawiła się omyłka, w postaci żądania kierownika robót sanitarnych
i kierownika robót konstrukcyjno budowlanych o takich samych wymaganiach (uprawnienia sanitarne).

            Zamawiający żąda dysponowania jednym kierownikiem o specjalności sanitarnej
i jednego kierownika o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

Wójt Gminy

Dariusz Łobejko

Załączniki
Oferty
  1. Krzysztof Radzikowski "GROK" Technika Grzewcza ul. Międzyrzecka 721 21-400 Łuków

    Całość zamówienia (CZ. I, CZ. II, CZ. III) za kwotę 5 880 962,51 zł

    Okres gwarancji: 60 miesięcy

    Data wprowadzenia oferty: 2017-10-13
  2. VOBOS Polska Sp. z o.o. Aleja Rzeczypospolitej 27A, lok. 114 02-972 Warszawa

    Cześć I - 1 536 363,54 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Cześć II - 2 618 532,34 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Cześć III - 1 695 370,46 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Data wprowadzenia oferty: 2017-10-13
  3. "POL-BUD" Jacek Poleszak Dys ul. Kwiatowa 29 21-003 Ciecierzyn

    Cześć I - 1 178 743,94 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Cześć II - 2 035 455,38 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Cześć III - 1 223 246,00 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Data wprowadzenia oferty: 2017-10-13
  4. Konsorcjum w składzie: Lider konsorcjum: CEZ ESCO Polska Sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 61 00-697 Warszawa Partner: Hydrochem DGE S.A. ul. Rafii 22 04-241 Warszawa

    Cześć II - 2 760 551,05 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Cześć III - 1 652 419,58 zł

    Okres gwarancji 60 miesięcy

    Data wprowadzenia oferty: 2017-10-13
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Michalak - Paśnikdodano do BIP dnia 27-09-2017 11:51:23