Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłoń

Zakup i dostawa autobusu 24 osobowego (23+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Data ogłoszenia
2022-07-26
Termin składania ofert
2022-08-04 10:00
Treść

                                                                                                              

 

 

                                                                                                               Jabłoń, dnia 2 sierpnia 2022 r.

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zamawiający – Gmina Jabłoń, działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Uzasadnienie faktyczne i prawne:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Zamawiający w dniu 26.07.2022 r. na platformie e-zamówienia zarejestrował postępowanie w przedmiocie niniejszego zamówienia, po czym wszczął je publikując ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00276523/01 z dnia 2022-07-26, na co otrzymał potwierdzenie publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. W kolejnych dniach okazało się, iż na platformie e-zamówienia ogłoszenie o takim numerze i do przedmiotowego postepowania nie istnieje. Zamawiający jako użytkownik platformy nie ma wpływu na jej działanie a zgłoszenie o nieprawidłowości jakiego dokonano w dniu 27.07.2022 r. w dziale technicznym platformy e-zamówienia, nie przyniosło rozwiązania. W związku z powyższym, aby uniknąć ryzyka procedowania postępowania obarczonego wadą istotną, przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jabłoń, dnia 27 lipca 2022 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 

  1. Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający: Gmina Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, przekazuje treść pytań i odpowiedzi do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

 

  1. Zwracamy się do Zamawiającego z wnioskiem o dopuszczenie do postępowania autobusu z silnikiem o pojemności 1950 cm3?

Odp. Zamawiający dopuszcza autobusu z silnikiem o pojemności 1950 cm3.

 

  1. Jednocześnie prosimy o rezygnację z wymogu dostarczenia katalogu części zamiennych, który jest dla Zamawiającego niepotrzebny

Odp. Zamawiający rezygnację z wymogu dostarczenia katalogu części zamiennych.

 

Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

 Zamawiający informuje, iż w związku z udzielonymi odpowiedziami zmianie ulegają następujące załączniki do SWZ – Załącznik nr 1, Załącznik nr 2, Załącznik nr 1a do Formularza ofertowego.

 Jednocześnie Zamawiający informuje, iż pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Michalak - Paśnikdodano do BIP dnia 26-07-2022 10:00:22