Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Jabłoń

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Jabłoń - UNIEWAŻNIONY

Data ogłoszenia
2017-10-20
Termin składania ofert
2017-11-09 10:00
Treść

 

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

             Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 oraz pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579)  Zamawiający informuje, że postępowanie przetargowe na dla wszystkich Części przedmiotowego zadania zostaje unieważnione.

            Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na poszczególne części zadania kształtuje się następująco:

  Część I  -     837 580,04 zł

 Część II – 1 366 813,64 zł

 Część III –   696 647,64 zł

 Cena oferty najkorzystniejszej, która zdobyła najwyższą ilość punktów w obowiązujących kryteriach oceny ofert opiewa na kwotę:

 Część I  -     1 299 000,00 zł

 Część II –   1 998 821,30 zł

 Część III –  1 189 582,00 zł

             W zawiązku z faktem, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania, postępowanie zostaje unieważnione.

 

Wójt Gminy

Dariusz Łobejko

 


9.11.2017r.

Informuję, że do terminu składania ofert, tj. 9.11.2017r. do godz. 10:00 w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, z czego każdy z Wykonawców złozył oferty na trzy Części.

Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych Części zamówienia wynosi:

 

Część I  -     837 580,04 zł

 

Część II – 1 366 813,64 zł

 

Część III –   696 647,64 zł

 

 UWAGA!!!!

 

Przypominam, iż Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, zamieszczonej powyżej, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Wójt Gminy

 

Dariusz Łobejko

 


_______________________________________________________________________

 

UWAGA!

Zmiana terminu składania ofert.

NOWY TERMIN SKŁADANIA OFERT - 09.11.2017 r.. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłoń 21-205 Jabłoń Ul. Augusta Zamoyskiego 27 pok. nr 4 (sekretariat).

 

TERMIN OTWARCIA OFERT: 09.11.2017 r. godzina 10:15,

miejsce: Urząd Gminy Jabłoń 21-205 Jabłoń ul. Augusta Zamoyskiego 27 pok. nr 6.

 

________________________________________________________________________ 

 

SZP.271.3.2017

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

Dot. postępowania pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Jabłoń”

Zamawiający – Gmina Jabłoń z siedzibą w Jabłoniu przy ul. A. Zamoyskiego 27, działając na podstawie przepisu art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwanej dalej „ustawą Pzp”, wyjaśnia i uzupełnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego następujące informacje:

 

Dotyczy budynku Urzędu Gminy.

Pyt. 1. Proszę o potwierdzenie że wymiana konstrukcji więźby dachowej jest poza zakresem przedmiotowego postępowania. Brak tego zakresu w przedmiarach robót.

Odp. Zamawiający potwierdza, iż wymiana konstrukcji więźby dachowej jest poza zakresem przedmiotowego postępowania.

Pyt. 2. Proszę o potwierdzenie że wymiana balustrady na schodach jest poza zakresem niniejszego postępowania. Brak tego zakresu w przedmiarach robót.

Odp. Zamawiający potwierdza, iż wymiana balustrady na schodach jest poza zakresem niniejszego postępowania.

Pyt. 3. Proszę o potwierdzenie że renowacja zewnętrznych schodów jest poza zakresem  postępowania.  Brak tego zakresu w przedmiarach robót.

Odp. Zamawiający potwierdza, iż renowacja zewnętrznych schodów jest poza zakresem  postępowania.

Pyt. 4. Proszę o potwierdzenie że malowanie logo Urzędu Gminy jest poza zakresem postępowania.  Brak tego zakresu w przedmiarach robót.

Odp. Zamawiający potwierdza, iż malowanie logo Urzędu Gminy jest poza zakresem postępowania.

Pyt. 5. Proszę o potwierdzenie że instalacja odgromowa nie wchodzi w zakres robót.  Brak tego zakresu w przedmiarach robót.

Odp. Zamawiający informuje, iż należy uwzględnić wykonanie instalacji odgromowej na budynku UG  - ilości wg załączonego przedmiaru robót – zał. nr 10 L do SIWZ.

Pyt. 6. Proszę o potwierdzenie że izolacje termiczną ścian fundamentowych należy wykonać jedynie do poziomu -1,3 poniżej poziom góry opaski.

Odp. Zamawiający potwierdza, iż izolację termiczną  ścian fundamentowych wykonujemy do poziomu – 1, 3 m od opaski.

Pyt. 7. Proszę o potwierdzenie że w zakres zamówienia nie wchodzi odkopanie i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic.  Brak tego zakresu w przedmiarach robót.

Odp. Zamawiający informuje, iż należy wykonać izolację przeciwwilgociową ścian piwnic budynku UG - ilości wg załączonego przedmiaru robót – zał. nr 10 L do SIWZ.

Pyt. 8. Proszę o informację z czego ma być wykonana opaska wokół budynku. Wg przedmiarów jest to kostka betonowa natomiast wg szczegółu nr 15 jest to opaska żwirowa.

Odp. Zamawiający informuje, iż opaska wokół budynku UG ma być wykonana z kostki brukowej betonowej

Pyt. 9. Prosimy o informację czy w zakres zamówienia wchodzi wewnętrzna obróbka glifów (gipsowanie i malowanie) po zamontowaniu okien ?. Brak tego zakresu w przedmiarach robót.

Odp. Zamawiający informuje, iż należy doliczyć do montażu okien - wewnętrzną obróbkę okien.

Pyt. 10. W opisie przedmiotu zamówienia jest informacja że na schodach zewnętrznych należy zamontować krzesła dla niepełnosprawnych (schodołaz automatyczny). Ze względu na brak tego elementu w przedmiarach prosimy o potwierdzenie że nie wchodzi on w zakres zamówienia.

Odp. Zamawiający informuje, iż montaż krzesełko dla niepełnosprawnych na schodach zewnętrznych budynku UG nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.

Pyt. 11. W opisie technicznym jest informacja że należy wykonać nowe posadzki w podpiwniczeniu. Ze względu na brak tego elementu w przedmiarach prosimy o potwierdzenie że nie wchodzi on w zakres zamówienia.

Odp. Odp. Zamawiający informuje, iż wykonanie nowych posadzek w podpiwniczeniu nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.

Pyt. 12. Prosimy o potwierdzenie że zadaszenie wejścia do 3-kondygnacyjnego budynku nie wchodzi w zakres zamówienia. Brak tego elementu w przedmiarach robót.

Odp. Odp. Zamawiający informuje, iż wykonanie zadaszenia wejścia do 3-kondygnacyjnego budynku nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.

Pyt. 13. Czy zamawiający w budynkach: SP Kolano, ZPO Jabłoń, SP Paszenki, SP Gęś, SP Dawidy dopuszcza zastosowanie szyb 4/15/4/15/4 (standardowych, nie antywłamaniowych) w oknach PCV? Jest to rozwiązanie znacznie tańsze.

Odp. Tak  

Pyt. 14. Czy zamawiający w budynku UG Jabłoń dopuszcza zastosowanie szyb 44.2/12/4/12/4 (antywłamaniowych jednostronnie z zewnątrz). Okna z takimi szybami będą posiadały parametr akustyczny36-38 dB? Jest to rozwiązanie znacznie tańsze.

Odp. Tak  

Pyt. 15. Czy zamawiający w budynku UG Jabłoń dopuszcza zamianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV. Jest to rozwiązanie trwalsze i kilkukrotnie tańsze.

Odp. Ze względu na charakter budynku parterowego , pozostaniemy przy stolarce drewnianej.

Pyt. 16. Czy zamawiający w budynku UG Jabłoń dopuszcza zamianę stolarki drzwiowej drewnianej na stolarkę aluminiową. Jest to rozwiązanie trwalsze i tańsze.

Odp. Ze względu na charakter budynku parterowego , pozostaniemy przy stolarce drewnianej

 

Szkoła podstawowa w Gęsi

Pyt. 17. Prosimy o potwierdzenie że poprzez zapis w opisie technicznym  „demontaż i ponowny montaż systemu odprowadzania wody opadowej z połaci dachowej wraz z wcześniejszym ich pomalowaniem" należy rozumieć wyłącznie rury spustowe bez rynien dachowych.

Odp. Szczegółowy zakres robót dotyczący zapisów w opisie technicznym określa przedmiar robót

Pyt. 18. Prosimy o potwierdzenie że poprzez zapis w opisie technicznym  „Wykonanie nowych obróbek blacharskich przy połączeniu zadaszeń ze ścianą budynku" należy rozumieć wyłącznie obróbki zadaszeń nad drzwiami wejściowymi.

Odp. Szczegółowy zakres robót dotyczący zapisów w opisie technicznym określa przedmiar robót

Pyt. 19. W opisie technicznym jest informacja że instalacje odgromową należy zdemontować i zamontować wraz z montażem nowych puszek kontrolnych. W opisie technicznym jak i w przedmiarach brak jest natomiast ochronnych rur winidurowych na całej wysokości ścian, zabezpieczających styropian przed stopieniem w przypadku wystąpienia wyładowań atmosferycznych. W opisie technicznym jest jedynie zapis że rury ochronne należy stosować wyłącznie od ziemi do puszki kontrolnej (a więc dł. Ok. 1 m) Prosimy o potwierdzenie że Zamawiający świadomie nie chce montować tych rur. Ponadto informujemy iż według oceny oferenta istniejąca instalacja jest w dość „słabym" stanie i Oferent ma poważne zastrzeżenia czy na istniejącej instalacji wyjdą wiarygodne pomiary elektryczne. Sugerujemy wymianę instalacji pionowej na nową łącznie i prowadzeniem jej w rurach ochronnych.

Odp. Uwzględnić w ofercie rury ochronne zwodów pionowych . Oferent na tym etapie postępowania nie jest wyrocznią co do określenia instalacji w postaci " instalacja jest w dość słabym stanie . W słabym stanie można określić stan osoby poważnej chorej a nie instalacji

Pyt. 20. Prosimy o potwierdzenie że odkopanie i wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych nie wchodzi w zakres zamówienia a ocieplenie ścian nadziemia należy wykonać wyłącznie do górnej powierzchni opaski odwadniającej.  

Odp. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

 

Szkoła podstawowa w Kolanie 

Pyt. 21. Prosimy o dodanie do przedmiarów pozycji dotyczących zamurowania otworów po zdemontowanych 3 szt. okien oraz docieplenia tych miejsc styropianem gr. 15 cm.

Odp. Nie jest rolą oferenta wskazywanie co ma wykonać Zamawiający. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

Pyt. 22. Prosimy o potwierdzenie że odkopanie i wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych nie wchodzi w zakres zamówienia a ocieplenie ścian nadziemia należy wykonać wyłącznie do górnej powierzchni opaski odwadniającej.

Odp. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót 

 

Szkoła podstawowa w Dawidach

Pyt. 23. Prosimy o potwierdzenie że na poddaszu nie należy wykonywać ślepej podłogi z płyt OSB na legarach. Brak jest tego elementu w przedmiarach robót.

Odp. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

 

Szkoła podstawowa w Paszenkach

Pyt. 24. Prosimy o potwierdzenie że odkopanie i wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych części niepodpiwniczonej nie wchodzi w zakres zamówienia a ocieplenie ścian nadziemia należy wykonać wyłącznie do górnej powierzchni opaski odwadniającej.

Odp. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

Pyt. 25. Prosimy o potwierdzenie że odkopanie i wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej części podpiwniczonej zgodnie z przekrojem należy wykonać wyłącznie do głębokości – 1 m poniżej górnej powierzchni opaski.

Odp. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

Pyt. 26. Prosimy o dodanie do przedmiarów robót wykonania obróbek blacharskich ściany attykowej.

Odp. Nie jest rolą oferenta wskazywanie co ma wykonać Zamawiający. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

 

Zespół Placówek Oświatowych w Jabłoniu

Pyt. 27. Prosimy o potwierdzenie że przemurowanie kominów nie wchodzi w zakres zamówienia. Brak tego elementu w przedmiarach robót.

Odp. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

Pyt. 28. Prosimy o potwierdzenie że odkopanie i wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych nie wchodzi w zakres zamówienia a ocieplenie ścian nadziemia należy wykonać wyłącznie do górnej powierzchni opaski odwadniającej.

Odp. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót

 

Budynek Urzędu Gminy

Odp. Pytania dot. budynku Urzędu Gminy zadane po raz drugi. Odpowiedzi udzielono powyżej.

 

Wójt Gminy Jabłoń

Dariusz Łobejko

________________________________________________________________________

 

Informuję, iż w związku z pytaniami jakie wpłynęły w pierwszym (unieważnionym) postępowaniu na przedmiotowe zadanie, zamawiający udzielił nastepujących odpowiedzi i wyjaśnień:

1. Zamawiający dopuszcza zamianę ślusarki stalowej profilowej w miejscowości Kolano (drzwi) na aluminiową.

2. Zamawiający dopuszcza standardowy montaż stolarki (w warstwie muru na pianę
i taśmy paraizolacyjne, paraprzepuszczalne) w miejscowościach Kolano, Paszenki, Gęś, Jabłoń Szkoła, Dawidy.

 

Wójt Gminy

Dariusz Łobejko

Załączniki
Oferty
  1. POL-BUD MORAWSKI Piotr Morawski Chudowola 25 21-140 Michów

    Oferta nr 1

    Dla Cześci I:

    Cena oferty brutto - 1 299 000,00 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

    Dla Części II:

    Cena oferty brutto - 2 090 000,00 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

     

    Dla Części III:

    Cena oferty brutto - 1 220 000,00 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

    Data wprowadzenia oferty: 2017-11-09
  2. FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "HANDBUD" Wiesław Blicharski ul. Czworobok 17 22-200 Włodawa

    Oferta nr 2

    Dla Cześci I:

    Cena oferty brutto - 1 352 020,00 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

    Dla Części II:

    Cena oferty brutto - 1 998 821,30 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

     Dla Części III:

    Cena oferty brutto - 1 189 582,00 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

    Data wprowadzenia oferty: 2017-11-09
  3. "POL-BUD" Jacek Poleszak Dys ul. Kwiatowa 29 21-003 Ciecierzyn

    Oferta nr 3

    Dla Cześci I:

    Cena oferty brutto - 1 331 312,75 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

    Dla Części II:

    Cena oferty brutto - 2 168 495,42 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

     Dla Części III:

    Cena oferty brutto - 1 397 695,31 zł

    Okres gwarancji - 60 miesięcy

    Data wprowadzenia oferty: 2017-11-09
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Michalak - Paśnikdodano do BIP dnia 20-10-2017 12:31:00